Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Mint minden elektronikai terméket úgy a nálunk vásárolt termékeket is megilleti a magyaroszági bolti (a törvényben foglaltaknak megfelelően), és gyártói garancia, jótállás. A Garancia időtartama termékenként változhat!

6-24 hónap garanciát vállalunk a termékekre. A Mobiltefonok 24 hónap gyártói garanciát élveznek, ha nálunk vásárolta.

15.000 ft alatt termékekre 6-12 hó jótállás vonatkozik, higéniai eszközök nem küldhetők vissza (pl: füljhallgatók) A garanciális időtartam a termék leírásban megtalálható.

Elállási Jog 14 nap: Csak bontatlan csomagolású termékekre vonatkozik.Ezért figyeljen oda, mit rendel, és ne bontsa ki, mert nem áll módunkba vissza vásárolni egy használt terméket. Ha nem azt kapta, amit rendelt akkor élhet elállási jogával.

Meghibásodás 3 napon belül: Készülékcsere

Meghibásodás 3 napon túl: Garanciális ügyintézés 12 munkanapot is igénybe vehet, de legfeljebb 30 nap. Cserekészüléket ezen időtartam alatt nem tudunk biztosítani.

 

A Garancia ügyintézése, ha kapott garanciajegyet:

Kérjük kövesse a garancia jegyen szereplő utasítosak, és hívja fel a szerviz telefonszámát, ha problémákba ütközzik keresse fel a Hancosydigitalt egyik elérhetőségén.

 

A Garancia ügyintézése, ha csak számlát kapott, ebben az esetben a számla a garancia jegye

1, Jelezze e-mailben a problémát, írja le gondosan mit történt, milyen hibát észlelt, mikor észlelte, érte e bármilyen behatás a készüléket (ütés, pára, ázás stb..)

2, , Töltse ki a következő dokumentumot, mentse el, és csatolja e-mailben,. vagy nyomtassa ki, és tegye a csomagba.

3, Csomagolja össze a készüléket a mellékelt bejelntővel, ha azt nem e-mailben küldte.

4, Küldje el futárral a Csohány Péter E.V: 9028, Győr Erfurti út 15 fsz/3, +36204281779, info@hancosydigital.hu adatokkal, vagy kérje a háztól házig garanciát, ekkor mi küldünk futárt a termékért, és ennek 3190ft plussz költsége van, ezt utánvéttel fogjuk beszedni amikor visszaküldjük a javított készüléket.

5, Ha beérkezett a termék, mi megviszgáljuk, ellenőrizzük (Imei cím stb.. hozzán tartozik e a telefon stb..)

6, Következő munkanapon, ha garanciális javítást kell végeznünk, elküldjük a szervizünkbe, ahol a javítás, amennyiben javítható 4-5 munkanapot is igénybe vehet.  (van 2 napos szerviz szolgáltatás is, ami feláras, ha ezt kéri érdeklőjön)

7, Ha javítható a készülék, automatikusan visszaviszi a futár az ön feladási címére, önnek nem kell fizetnie semmit az átvételkor, ha nem akkor küldünk egy másik készüléket, ha nem tudjuk cserélni visszaadjuk a termék árát. (kifutott modelleknél ez a jellemzőbb)