Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Garancia

Mint minden elektronikai terméket úgy a nálunk vásárolt termékeket is megilleti a magyaroszági bolti (a törvényben foglaltaknak megfelelően), és/vagy gyártói garancia, jótállás ahol ez fel van tüntetve. A Garancia időtartama termékenként változhat!

Futár Rendelés Termék visszaküldéshez:

6-24 hónap garanciát vállalunk a termékekre.

20.000 ft alatt termékekre 6-12 hó jótállás vonatkozik,garancia jegyet nem küldünk külön, higéniai eszközök nem küldhetők vissza (pl: fülhallgatók, viseleti eszközök, órák stb..) A garanciális időtartam a termék leírásban megtalálható.

Elállási Jog 14 nap: Csak bontatlan csomagolású termékekre vonatkozik.Ezért figyeljen oda, mit rendel, és ne bontsa ki, mert nem áll módunkba vissza vásárolni egy használt terméket. Ha nem azt kapta, amit rendelt, vagy a csomagot még nem küldtük ki, vagy kiküldtük, de még nem vette át, átvette de nem bontotta ki, akkor élhet elállási jogával nálunk ez nem lesz másképp, akinek nem tetszik vásároljon a Turbado -n, vagy a topmobile nál,( elnézést az áfa csaló cégek megszűntek velünk ilyen nem fog előfordulni ) Nem veszünk vissza semmit, mert a testvére is vett másmilyet, nem tetszik a rokonnak, nagy lett, kicsi lett, nem fér be a spájzba, vagy a porszívó nem szívta fel az udvaron az összes kavicsot stb.. ez legyen az önök problémája megrendelés előtt fordítsanak figyelmet a termékleírásokra, és a szükségességére.

Meghibásodás 3 napon belül: Készülékcsere

Meghibásodás 3 napon túl: Garanciális ügyintézés 12 munkanapot is igénybe vehet. Cserekészüléket ezen időtartam alatt nem tudunk biztosítani.

A Garancia ügyintézése, ha kapott garanciajegyet:

Kérjük kövesse a garancia jegyen szereplő utasításokat, de mindenképp jelezze, és hívja fel a szerviz telefonszámát, amenyiben Wayteq Gubacsi úti szervizről van szó, ha problémákba ütközik keresse fel a Hancosydigital egyik elérhetőségén. segítünk mindenben.

A Termékeket panasz probléma hiba, és szerviz kezelését a szerviz@hancosydigital.hu ra kérjük jelezni.

 

A Garancia ügyintézése, ha csak számlát kapott, ebben az esetben a számla a garancia jegye

1, Jelezze e-mailben a problémát, írja le gondosan mit történt, milyen hibát észlelt, mikor észlelte, érte e bármilyen behatás a készüléket stb..

2, , Töltse ki a következő dokumentumot, mentse el, és csatolja e-mailben,. vagy nyomtassa ki, és tegye a csomagba.

3, Csomagolja össze a készüléket a mellékelt bejelentővel, ha azt nem e-mailben küldte.

4, Küldje el futárral a terméket a Csohány Péter E.V: 9028, Győr Erfurti út 15 fsz/3, +36204281779, szerviz@hancosydigital.hu adatokkal, vagy kérje a háztól házig garanciát, ekkor mi küldünk futárt a termékért, és ennek 3190ft plusz költsége van, ezt utánvéttel fogjuk beszedni amikor visszaküldjük a javított készüléket. Kérjük ügyeljen arra, hogy posta/mpl futár nem garantálja a kézbesítést, és értesítéseket sem hagynak sokszor, úgy ha nem érkezik meg a termék ebből kifolyólag azzal nekünk semmi teendőnk nincs, ezért dolgozunk a GLS el, használják a https://csomagnet.hu/csomagkuldes-haztol-hazig mi ez használjuk csomag felvételre teljesen megbízható.

5, Ha beérkezett a termék, mi megvizsgáljuk, ellenőrizzük (Imei cím stb.. hozzánk tartozik e a készülék stb..) értesítjük a beérkeztéről, és az eljárásról szerviz, vagy csere stb..

6, Következő munkanapon, ha garanciális javítást kell végeznünk, elküldjük a szervizünkbe, ahol a javítás, amennyiben javítható 4-5 munkanapot is igénybe vehet. 

7, Ha javítható a készülék, automatikusan visszaviszi a futár az ön feladási címére, önnek nem kell fizetnie semmit az átvételkor, ha nem akkor küldünk egy másik készüléket, ha nem tudjuk cserélni visszaadjuk a termék árát. (kifutott modelleknél ez a jellemzőbb) mindenképpen megerősítjük az aktuális státuszt, és hogyan fogunk eljárni minden eset különböző.