Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Van belőle készleten ?

Ha kosárba be tudta tenni a terméket biztosan el fog jutni önhöz a kiválasztott termék legkésőbb 6 munknap alatt, akkor is, ha rendelnünk kell.

Ilyen olyan színű lesz belőle, rendelhető ?

Természetesen igen, kérésre tudunk rendelni kívánt termékvariációt, egyébként a weboldalon elérhető készletű vagy rendelhető terméket biztosan tudjuk küldeni.

Ez új bontatlan készülék ?

Természetesen igen, kivéve ahol mást tüntetünk fel

Erre akkor 24 hónap gyártói garancia vonatkozik ?

A Mobiltelefonokra igen. Egyéb termékeknél változó

Hogy működik a garanciális ügyintézés ?

Vásárlásakor kapott számlával tud minket megkeresni, ha elromlott, vagy funkcionálisan használhatatlan lett a készüléke küldje nekünk vissza a címünkre,ha kapott garancia jegyet azt is, és ezzel a kitöltött dokumnetummal mellékelve.

A vizsgálat, és javítás vagy csere végeztével automatikusan visszaküldjük önnek a javított, vagy cserélt készüléket a futárral. Kérjük ügyeljen arra, hogy az adatai le lesznek törölve, szoftveres firssítést majdnem minden esetben kap.

Miért ilyen olcsó talán lopott, vagy kamionról leesett termékek ?

Nem, készülékeink minden tekintetben hivatalos beszerzésből származnak, ellenőrizhetők gyári szám alapján,  és azért ilyen olcsó, mert nagyon pici haszonkulccsal dolgozunk, és sok esetben csak olyan termékeket forgalmazunk, amiket akció/kupon keretein belül tudtunk mi is beszerezni.

Vagy kiszervezzük viszonteladóinknak, akik KATA, Kft, E.V., Bt. vagy AAM cégformák lehetnek, a termék beszerzést biztosítjuk, és át adjuk a szerződött partnereinknek a rendeléseket, főleg olyan esetekben, ha nálunk nincs készleten, de valamely viszonteladónknak van, ilyenkor összedolgozunk a kiszolgálás érdekében.

Ki szervizeli a készülékeket ?

Mi nem sufni tunningolunk, ezt a legprofibb szakemberekre, és a hivatalos gyártói garanciát ellátó szervezetre bíztuk, a Telekom leányvállalatára, mely Budaörsön található, és vagy a Wayteq Hungary Kft kezeli mint hivatalos forgalmazója a márkának.

Bármilyen Mobiltelefont tudnak szervizelni ?

Igen, a Mobilszerviz fül alatt található márkákat, de nem minden típust.

Nem kaptam Garancia jegyet! miért?

A logisztikai partnerünk kezeli a kiszállításokat, így külön termékenként a garancia jegyeket nem tudjuk csatolni, kezelni, így az nálunk van letárolva, vagy mi állítjuk ki amennyiben erre külön kérés van, a gyártói garancia érvényesítése imei1 szám alapján történik mobil készülékek esetén, egyébként mindenhez elegendő a számla, amit e-mailben küldünk meg elektronikus formában minden esetben. A készülékek nyilvántartása egy központi rendszerben van lekövetve, és letárolva, így akkor is tudjuk kezelni, ha minden papírt számlát elveszített, be tudjuk azonosítani a nálunk vásárolt készülékeket az imei1 szám megadásával, így biztosíthatjuk az ügyfeleinket a biztonságáról a szolgáltatásnak. Ha elhagyja a garancia jegyet vagy nem találja, normális esetben nem tudná érvényesíteni azt. Ezért az önök érdekében találtuk ki a rendszerünket, és nem fogunk változtatni azon.

Hol a Számlám ?

A Papír formalitás a mai világban eltűnőben van, mi is dolgozunk azon, hogy ne kelljen több fát kivágni a papír előállításához, és nem költünk feleslegesen nyomtatásra, mivel a számlák nagy része is a kukában landol, egy digitális világban, és egy profi webáruházban ez elengedhetetlen, úgy számunkra is az, és ez az irányadó minden esetben automatikus a számlázásunk elektronikus számlát állítunk ki és e-mailben küldjük meg azt, a számlázz.hu programunkkal, a bejövő postafiókban Hancosydigital, Csohány Péter E.V., Frank Alexandra E.V., vagy hancosydigital@szamlazz.hu címet kell keresni a számlához.

Nekem nem jó az elektronikus számla papír formát akarok!

Természetesen van lehetőség papír alapú számla kiállítására, de ezt külön kell kérni, mivel azt nyomtatni, és pecsételni kell. Vannak akik, ragaszkodnak hozzá, megértjük, törvény szerint joga van mindenkinek papír alapú számlát kérni (egyelőre) elektronikus számla helyett.